Faceți căutări pe acest blog

joi, 12 noiembrie 2009

Garofite

Ingrediente:

-250g unt;
-250g untura;
-1 si 1/2 cana zahar;
-3 oua;
-2 lingurite amoniac(stins cu lamaie);
-faina cat cuprinde;
-rahat pentru ornat.

Mod de preparare:
 Se amesteca toate ingredientele ,se formeaza o coca consistenta ,iar cu forma de garofite se modeleaza si se aseaza in tava la cuptor(incins in prealabil,la 180°C ).Se pun in varf bucatele de rahat colorat.
                                                                                                    Pofta buna !

2 comentarii:

  1. Vai ce bune sunt...eu le numesc rozete. Nu stiu daca reteta mea este exact ca a ta..parca nu are amoniac. La forma sunt identice..tot cu rahat le faceam. Am si acum acasa la Buc. o forma ca un degetar mai mare si taiat in varf...pe unde impingi coca si iese modelate.
    Trebuie sa o cer lui sora mea... nici nu o mai folosesc.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot asa am si eu forma ! Fara amoniac ies mai tari (pe incercate-nu mi-au placut) .
    Weekend placut si tie!

    RăspundețiȘtergere